زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

:))
دیوونه نشدم.از وضعیت خودم خنده ام گرفته!!!!

:))

نظرات 4 + ارسال نظر
نازلی دوشنبه 22 خرداد 1385 ساعت 01:41

خوب بگو ما هم بخندیم اگه خنده داره !؟! دههههههههههههه
نبینم به دوست من بخندی ها (کاسه داغ تر از آش که میگن من هستم )

مرمر دوشنبه 22 خرداد 1385 ساعت 23:48 http://marmarkhanoom.persianblog.com/

هی آقای دوست جون!قضیه چیه؟چرا اینقدر کسلی؟؟بهت نمیاد ها!

گلبانو دوشنبه 22 خرداد 1385 ساعت 23:56

اصن حقشه این بلاگت که محلش ندم...اصن تو به من گفتی بلاگ زدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گلبانو سه‌شنبه 23 خرداد 1385 ساعت 00:10

خیلی بدی

به گلی : آخه تو اصلا بودی؟اونقدر سرت شولوخ بود که دیگه نوبت به من نمی رسید که :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد