زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

دکتر شریعتی: دنیا را بد ساخته اند... کسی را که دوست داری، تو را دوست نمی دارد. کسی که تو را دوست دارد ،تو دوستش نمی داری اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند و این رنج است . زندگی یعنی این...

واقعا دارم به این نتیجه می رسم که هر چی جلوتر میرم دلم بیشتر می خواد که به عقب برگردم...حتی اگه اون عقب ۶ ماه پیش باشه...خدایا فقط ۶ ماه...سرم درد می کنه...کاش میل های قدیمی رو زیر و رو نمی کردم...

چه حرف قشنگی زدی...مطمئنم تا عمر دارم فراموش نمی کنم...

کسی که فکر می کنه عاقله،هیچ وقت عاقل نمیشه...

حالا هی شماها بخندید به اینکه ما یه نفر هم پیدا نمی کنیم که باهاش بریم برف بازی...

وقتی برف میاد و آدم حتی یه پایه ی برف بازی هم نداره باید بگه فردا امتحان دارم و باید درس بخونم دیگه؟همینو میگن؟!...