زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

2 ساعت دیگه امتحان دارم دعا کنید...
چیه؟خودم می دونم تا 3 روز دیگه هم کسی این نوشته رو نمی بینه :دی ولی به خودم که روحیه میده ;;)
نظرات 12 + ارسال نظر
گلبانو پنج‌شنبه 25 خرداد 1385 ساعت 14:13

دیدی من این نوشته رو دیدم.پس الان سر امتحانی..گود لاک

خدا بگم چیکارت کنه با این دعات.همون موقع سر امتحان گلاب به روتون ....

مرمر پنج‌شنبه 25 خرداد 1385 ساعت 15:13

اااااااااااا؟؟؟؟تو هم که همزمان با من امتحان داشتی!!!حالا چطور بود؟;)

مرمر پنج‌شنبه 25 خرداد 1385 ساعت 15:16

بچه جون تو چرا اینقده پریشونی؟؟؟خوب بذار بلینکمت تا هی نگی کسی اینجا نمیاد:دی

خدا خیرت بده.خودت اینجا رو آباد کردی بسه :))

نازلی شنبه 27 خرداد 1385 ساعت 10:06

سلااااااااااااااااااااااام
دلم واسه اینجا تنگیده بود :(
امتحانت چطور شد؟
من که بدبخت شدم با این امتحانا

بیخی بابا.امتحان هم ارزش غصه خوردن داره؟ :دی

مرمر شنبه 27 خرداد 1385 ساعت 14:20

هنوز از امتحان برنگشتی؟:دی

من نیستم که!!! جنازه ام برگشت!!!

نرگس یکشنبه 28 خرداد 1385 ساعت 01:25

اینجا جدیده؟؟؟؟ سلام
میگم یعنی چی بولدی؟؟ منظورتو نگرفتم
اوه... چهار تا امتحان که این حرفا رو نداره بیا بهت امتحان نشون بدم تا قدر اینا رو بدونی

دیگه قدیمی شدش :دی
آخه اون دفعه ای تو وبلاگ حسین گقتم ببین bold ام.حالا هم باز همونو گفتم
اصلا امتحان که ارزش این حذف ها رو نداره.چه چهار تا چه چهل تا!!!!

گلبانو چهارشنبه 31 خرداد 1385 ساعت 15:06

چرا ناراحت؟؟اصلا چرا خندت بگیره...
آقای زویی خان میشه انقدر تلگرافی ننویسی؟؟؟اینجا وبلاگه ها نه چت و اس ام اس:دی

اگه می دونستم خوب بود.شایدم می دونم...

مرمر جمعه 2 تیر 1385 ساعت 13:52

ممممم....واسه بالایی هم که نمی شه کامنت گذاشت!!
فقط آی هَو اِ کوزچن! (یا همون i have a qusetion!!) این یکی از همون چند نفریه که گفتی تازگی فهمیدی چادرین و جا خوردی؟؟


خوب وقتی نظر خواهی رو غیر فعال می کنی یعنی اینکه نمی خوای کسی نظر بده دیگه!چه خنگم من:دی

فاطمه شنبه 3 تیر 1385 ساعت 18:23

یالا بنویس دیگه زووووووووووود

مرمر دوشنبه 5 تیر 1385 ساعت 13:07

تو می تونی بری توی سایت حسین؟؟

محک دوشنبه 5 تیر 1385 ساعت 21:13

سلام به همگی اینجا تنها آدرس بلاگی که دارم .دلم تنگ شده براتون.
بعضی ها خیلی تنبل هستن که صد سال یک بار آپ میکنن

مرمر سه‌شنبه 6 تیر 1385 ساعت 01:03

اوا!سلام محک جون.کجایین شماها بابا؟؟چه بلایی سر سایتتون اومده؟؟
البته آقا سجاد ببخشن دیگه:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد