زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

mishe tooye harf zadan haat...ye chizi ro...ke baraat too zendegi kheyli kheyli mohemme...ye joori begi...ke tarafe moghaabelet be harfet bekhande o khodet faghat betooni negaah koni............
hamin
p.s: che shabe mozakhrafi shodesh emshab :(
نظرات 1 + ارسال نظر
نازلی سه‌شنبه 18 مهر 1385 ساعت 10:29

متاسفم که خندیدم
ما آدما بعضی وقتا یه کارایی میکنیم که بعدش بر میگردیم و یه دوره میکنیم میبینیم چقدر کارمون نابجا بوده !
من هم دیشب وقتی این رو بهم گفتی تازه فهمیدم چه کار زشتی کردم
من نباید میخندیدم...هر چند که بهت گفتم خنده من از روی تمسخر نبود !!! (باور میکنی دیگه ٬نه؟ )
خنده من از ذوق داشتن یه دوست به یه دل پاک پاک بود...باور کن همین...
شاید باید به جای اون خنده شکلک بغل رو میزدم...نه؟
باز هم میگم....ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد