زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

فقط به خاطر تو یه خال بالاتر اومدم رو قبلی ;)
نظرات 8 + ارسال نظر
نازلی یکشنبه 21 آبان 1385 ساعت 14:54

اسم نو مبارک...
قشنگه
مهم نیست که از خودت باشه یا نه
مهم انتخابشه

سجاد یکشنبه 21 آبان 1385 ساعت 16:32

آره...ترکیب کلمه های قشنگیه...ولی کاش معنی خوبی هم می داد...

نرگس یکشنبه 21 آبان 1385 ساعت 21:33

این اسم رو که خوندم اومدم یه دنیا حرف بنویسم بعد دیدم نوشتی خودت اینقدر هم خلاقیت نداری...دیگه حرفی نذاشت برای گفتن :دی
ولی جدا این چه اسمیه؟؟؟ از کجا دزدیدی اش حالا؟؟؟

سجاد دوشنبه 22 آبان 1385 ساعت 09:44

به نرگس:
یه دنیا حرفتو می زدی...چون خودمم با یه دنیا دلتنگی گذاشتم این اسم رو...
نمی دونم...فکر کنم دیدم یه نفر،یه نفر دیگه رو به این اسم لینک کرده...حتی نرفتم بخونم ببینم چی نوشته! نمی خواستم نطرم راجع به اسمه برگرده :|

نرگس دوشنبه 22 آبان 1385 ساعت 10:27 http://azrooyesadegi.blogsky.com

میدونی سجاد...گاهی فکر میکنم...چیزی به نام ته مانده برای یک مرد مفهومی نداره... و این مختص مرد بودن نیست...مختص هر کسیه که باید قدرتمند تر باشه... به اندازه یک انسان واقعی... درست زمانی که فکر میکنی چیزی نمونده برای ادامه زندگی...باید بدونی که خیلی چیزها هست... ته مانده های یک مرد... اسمیه که با اجازه من ربطش میدم به ضعف یک انسان... حالا تو میخوای بپذیری که ضعیف شدی دست خودته..اشکالی هم نداره که ادم قوی نباشه...اصلا... اما اگر پذیرفتی دیگه گلایه نکن از روزگار...چون ضعیف بودی و نتونستی باهاش و پا به پاش راه بیای... اگر مشکلی... دردی... یا حتی نبودن دوست داشتنی باعث بشه که من و تو به ته مانده های بودنمون برسیم..شک کن... به خیلی چیزا شک کن... به توانت... حتی به عشقت...به دوست داشتنت....
ببخشید ...ولی فکر کنم لازم داری یکی گوشتو بپیچونه....

مریم دوشنبه 22 آبان 1385 ساعت 11:24

اسمش دلم رو هرررییی ریخت پایین... راستی دیشب یادم رفت ازت بپرسم که میلی رو که هفته پیش برات زده بودم دیدی؟ به جی میل زده بودم از ای پی اف ال... جوابی که ندادی :(

سجاد دوشنبه 22 آبان 1385 ساعت 21:12

به مریم:
آره دیدم...جی میل رو دیر دیر چک می کنم...کارم داشتی به یاهو بفرست.خوب؟ :*

مرمر دوشنبه 22 آبان 1385 ساعت 22:08

هوم؟اینجا بحث چیه؟اسم دزدیدی؟:دی
یه مرد چیه که ته مونده شم باشه:دی
با حرف نرگس موافقم.تو که قرار نیست بشکنی!قراره؟;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد