زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

یعنی شاید یکی از بدترین چیزها تو زندگی این من مادر مرده باشه،ببخشید...یعنی من مادر دوم...می تونه یه چیزی رو که مطمئنی اشتباهه همچین واسه ات توجیح کنه که تا مدت ها نفهمی که اشتباه کرده بودی...

داشتم فکر می کردم هرکی تا حالا چند بار تو زندگیش گفته که ...و چقدر زود دیر می شود...

پ.ن:نوشته ی اول مخاطب کاملا خاص دارد!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مرمر چهارشنبه 29 آذر 1385 ساعت 11:24

اینجایی؟؟؟

پس کجا باشم؟
ببخشید مرمر...مسنجر ندارم...
الان سر امتحاناته.بعد امتحان ها نمیشه برم پیش آقای پسرخاله؟

مرمر پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 00:33

بهت می گم میل بزن اینجا می ذاری آی کیو؟ من علم غیب باید داشته باشم بیام اینجارو چک کنم؟؟!!(که داشتم انگار:دی)
به من خبر بده تا ازش بپرسم! خواهشــــــــــــــــــــــــــــا میل بزن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد