زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

وقتی برف میاد و آدم حتی یه پایه ی برف بازی هم نداره باید بگه فردا امتحان دارم و باید درس بخونم دیگه؟همینو میگن؟!...
نظرات 8 + ارسال نظر
نازلی شنبه 23 دی 1385 ساعت 11:37

بله همین رو میگن
مگه تو امتحان نداری ؟ :-دبلیو
بعدش هم برف بازی مال بچه هاست من اصلا خوشم نمیاد
ایش !

ببخشید علیا حضرت!!! تو التماسم هم کنی از این به بعد باهات نمیام برف بازی :دی

نازلی شنبه 23 دی 1385 ساعت 17:01

علیا حضرت عمته :))

این حرفت رو یادت باشه ! یه چند ماه دیگه میفهمی که اشتباه کردی این حرف رو زدی <:پی

الان کامنت قبلی رو پاک می کنم :))
چیه؟داری میای ایرن شیر شدی؟ :دی

مریم شنبه 23 دی 1385 ساعت 17:26

مردک برای یه موضوع دوتا پست دوتا جای مختلف که نمی ذارن... مردم بیکار نیستن که برای جفتش کامنت بذارن... من و نازلی رو می بینی جزو مردم نیستیم، فرشته ایم :پی (نازلی پورسانت من یادت نره )

نه اینکه حالا که هر دو جا نوشتم پایه پیدا شد برام!!!!
اگه فرشته اید پس بالتون کو؟ :دی
امانتی رسید دستت؟

نازلی شنبه 23 دی 1385 ساعت 21:24

سلام فرشته مریم :دی
چطوری عزیزم
من یکی از بالام امروز کسالت داشت ! نتونستم زیاد بپرم :))

به پاسخ دهنده : حسود هرگز نیاسود :دی

اما خدایی این حرف مریم جان رو بده با آب طلا بنویسن بزن سر در وبلاگت

مرمر شنبه 23 دی 1385 ساعت 22:17

نه! آدم حداقل پا می شه می ره تو این هوای خوشگل قدم میزنه. بلکه هم خوردی زمین ما راحت شدیم:دی

شما نمی گفتی هم همین کارو می کردم!!! :دی
یعنی چاره ی دیگه ای نداشتم!!!

مهرداد یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 05:04 http://mm0a.blogfa.com

یا..یه همچین چیزی!

آهان :)

میترا یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 18:10

خیلی بی حالی... من وسط امتحانام میرم سینما/نمایشگاه و... بعد برف بیاد امتحان نداشته باشم الکی بگم امتحان دارم نرم برف بازی... ووووی چجوری طاقت آوردی می گفتی خودم میومدم برف بازی :دی

باز به مرام تو...تهرانی ها و مجاری ها و سویسی ها که فقط زدن تو ذوقم...باز به مرام تو...

نرگس یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 23:04

نه میشینه گریه میکنه..تو سر خودش میزنه و غصه میخوره... :دی

می دونم مادر...آدم دوستایی مثه شما داشته باشه مجبوره تک بپره...جمع دیگه کیلو چند!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد