زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

حوصله ام سر رفته...
نظرات 8 + ارسال نظر
خانوم خانوما پنج‌شنبه 9 فروردین 1386 ساعت 18:30 http://khanoomkhanooma.persianblog.com

یه پیشنهاد.باز برو وسط خیابون قدم بزن!:))

همچین پیشنهاد بدی هم نبودها :-"
روش فکر می کنم :))

نرگس پنج‌شنبه 9 فروردین 1386 ساعت 20:41

چیه؟ ماشین سواری جواب نداد؟؟ برو کامیون سواری... اینجوری مجبور نیستی فقط خانومای ترکه ای سوار کنی..یه دو تن بار هم میزنی می افتی تو جاده...ببین من چقدر ایده های بیزینسی خوب بهت میدم...در ضمن شما به جای این کارا به تکالیفت عیدت برس :دی

تکلیف ها خوب پیش نمیره
حالشون بده :)) :((

نازلی یکشنبه 12 فروردین 1386 ساعت 02:12

شعله اش رو کم کن
درش رو هم بردار
یه کم هم فوت کنی بدک نیست
:دی
توصیه های ما رو جدی بگیرید

اگه می خواستم منتظر توصیه های تو بمونم که تا حالا قابلمه هم آب شده بود.باید یه ذره زودتر توصیه هات رو می کردی :دی

maryam دوشنبه 13 فروردین 1386 ساعت 15:54

من ولی حوصله ام ته ¤رفته

برو کاباره یه سر :))
فکر بد نکنی ها :دی با حمید برو :))

خانوم خانوما دوشنبه 13 فروردین 1386 ساعت 20:28

سلام.ببخشید.اما مجبور شدم به دلایلی نظرتو پاک کنم.:|

به دلایل شخصی یا دلایل خانوادگی؟ :))

مرمر دوشنبه 13 فروردین 1386 ساعت 22:22

زیر گاز و خاموش کردی آخر یا هنوزم داره سر می ره؟ :-"

سر رفت.الان خفگی ناشی از گاز گرفتگی داره خفه ام می کنه...

خانوم خانوما سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 11:28 http://khanoomkhanooma.persianblog.com

کجایی؟خبری ازت نیست!حالت خوبه؟

خوبم...مخابران تلفن رو قطع کرده چند روزیه..الانم خونه نیستم...تو خوبی؟ :)

نازلی چهارشنبه 22 فروردین 1386 ساعت 01:20

ناراحت نشی یه وقت خبری ازت نمیگیرما
هرچند که تو هم خبری از من نمیگیری :))
اما فکر کنم خیلی راحت بتونی از آمار وبلاگت ببینی که هستم !

آمار وبلاگرو نگاه نمی کنم...اون موقع هم که خودت گذاشتی و می دونی اصلا چرا گذاشته شد :دی
من که اسلام دست و پایم را بسته و نمی ذاره بیام :))
(اسلام همون محمود خودمون می باشد :دی)
بعدشم وقتی منو قاتل می کنی اصلا هم ناراحت نمیشم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد