زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

بازم از اون روزایی که حوصله ندارم...
میرم توی کافی شاپ ملی میشینم...یارو آهنگ میذاره...

من می گفتم شب عشق به این سیاهی نداره ترسی برام وقتی تو ماهی

تو می گفتی که من ماهم ولی تو اومدی آسمونت رو اشتباهی...

 

حالا دیگه بیشتر از قبل حوصله ندارم...

پ.ن: اصلا هم به من چه که تو هم یه بار اینو نوشته بودی...

نظرات 2 + ارسال نظر
مرمر شنبه 1 اردیبهشت 1386 ساعت 14:19

تو کی حوصله داری پس؟؟

وقتایی که حوصله ام نمیاد حوصله نداشته باشم...

نرگس شنبه 1 اردیبهشت 1386 ساعت 21:21

مگه کافی شاپ ملی جای این کاراس؟؟؟
میشه سر حال بشی...دیگه داری حوصله امو سر میبری...میام گوشتو میبرم میذارم کف دستت که هر وقت دیدی اش یاد خشانت من بیفتی جرات نکنی حوصله نداشته باشی هااااااااااا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد