زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

pour toi...pour ton anniversaire

شب دیر صبح می شود حانیه...این را وقتی منتظر باشی بهتر می فهمی...اما وقتی خسته شدی... خوابت می گیرد...دیگر نمی فهمی چطور به صبح رسیدی... من اما خسته نبودم...یازده بهار از آن پیاده روی بهاری و خواستگاری پر ازدحام من می گذشت... و من هنوز جان داشتم..برای رفتن...برای پیاده رفتن... تنها رفتن و با خیال تو رفتن... تو... نه آن معشوق سنگدل قصه ها بودی که عشق به تو بخواهد کسی را از پا در بیاورد...نه آنقدر دیو صفت که از  به پا در آمدن من خشنود باشی...من می دانستم...تو خسته شده بودی...از چه نمی دانم....تو خیلی خردسالتر از آن بودی... که خسته نشوی...

تو از به یاد سپردن هم خسته می شدی...تو کلا از غذا خوردن...از خوابیدن هم خسته می شدی..تو هیچوقت اینقدر بزرگ نشدی ...که خسته نشوی... و من اینها را دیر فهمیدم... خیلی دیر...

 

نوشته ی نرگس...

محض خاطر مرمر !!!

نظرات 8 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1386 ساعت 23:23

:)
چه خوب:)
مرسی :)

مرمر جمعه 28 اردیبهشت 1386 ساعت 00:45

هنوز با این سنت بلد نیستی لینک بدی؟ =))

تو خانواده ی ما ارثیه!!!!
من خواهرم که می خواد بره دانشگاه،وقتی بند کفشش باز باشه من براش می بندم :)) خودش بلد نیست :دی
اون وقت تو انتظار داری من لینک بدم؟ :-"

مرمر جمعه 28 اردیبهشت 1386 ساعت 00:45

:دی

نرگس جمعه 28 اردیبهشت 1386 ساعت 15:36

:)) اخه مرمر جون همه دیگه ادرس منو می دونن ...نه که من دیگه ته معروفیت ام :)) :دی

والا :دی
دیگه یاهو و از روی سادگی و گوگل رو کل دنیا می شناسن دیگه :))

نرگس جمعه 28 اردیبهشت 1386 ساعت 15:39

حالا الان این تیتره یعنی چی اونوقت؟؟؟ تو فکر ما بی سواتها رو نمی کنی؟؟؟؟؟ هوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه زیر نویسی ...دوبله ای چیزی مینداختی این وسط مسطا...چقدر تو ادم بی فکری هستی :))

مرمر شنبه 29 اردیبهشت 1386 ساعت 23:31

نرگس !! ناسزا گفتهههههههههههههه بهت!!! :O وگرنه ترجمه می کرد!
:دی
(آخ جون دو بهم زنی:دی)

عمرا :دی
من و نرگس دیگه سری از هم سواییم :O
رو بازی می کنیم برای همدیگه :))

مرمر یکشنبه 30 اردیبهشت 1386 ساعت 10:53

نرگس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه بابا :دی
نرگس و این حرف ها؟ :))

نرگس یکشنبه 30 اردیبهشت 1386 ساعت 21:12

سجاد مگه جرات میکنه به من از گل نازکتر بگه...به هر زبونی هم که من حالیم نباشه بازم از این کارا نمیکنه..... بعد هم در ادامه اون جوابت به کامنت مرمر چون این اخری رو خودت پس گرفتی حرف ات رو کافیه من دیگه تنبیه ات نمی کنم :دی این دفعه چون از متن من استفاده کردی و یه جورایی منو ذوق مرگ کردی از سر تقصیر گذشتم ها :دی

عرق سردی بر تمام تنم نشست!!! :دی
پا شم برم حموم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد