زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...


صبح از خواب پا میشم ساعت 7 تقریبا.تا ساعت 10 که مامان بیاد کارهام رو انجام دادم و حاضر بودم.خودم بلد بودم لقمه بگیرم.مامان هم می دونه ها!!! ولی بهش گفتم بلد نیستم :دی اصلا حوصله نداشتم...منتظر موندم لباس پوشیده که مامان بیاد و لقمه ام رو بده دستم و برم...
ولی بعدش که رفتم کتابخونه،با اینکه مطمئن بودم مثه دیروز می تونم قشنگ درس بخونم نشد...هرکاری کردم نشد به خدا...آخر سر هم ساعت 3 از کتابخونه زدم بیرون.نمی دونستم کجا برم.فقط می دونستم موندنم تو کتابخونه وقت تلف کردنه و باعث بیشتر به هم ریختن اعصاب...
رفتم پارک لاله....تا 7:15 اونجا نشستم و برزخ اما بهشت خوندم...بعدشم هدفونم رو گذاشتم تو گوشم و اصلا هم سعی نکردم جلوی اشک هام رو که میومدن بگیرم...از پارک تا خونه رو از بغل دانشگاه پیاده رفتم پایین...

خوبم الان...از ظهر خیلی بهترم...

تو پارک وقتی همه 2 تا 2 تا میومدن و می شستن به حرف زدن اصلا دلم نمی خواست من...یعنی دلم نمی خواست یا بهتر بگم اصلا حسودی نمی کردم که اونا جفتن...فقط دلم از این می سوخت که ممد تهران نبود ...من دلم ممد می خواست :(

برزخ اما بهشت یه حرف قشنگ داشت...شاید خوشبختی همین بغل دستمونه...نمی دونم کجا...ولی از بس دنبالش گشتیم هیچ وقت ساده نگاه نکردیم...
نظرات 9 + ارسال نظر
مرمر چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 11:07

نگاه کنا! با این سنش لقمه هم بلد نیست بگیره! بابا تو مایه ننگ بشریتی!! :دی
برزخ اما بهشت به قشنگی دالان بهشت نیست. ولی بازم نازی صفوی سرش به تنش می ارزه :)

خوب خداییش ما خونه مون فقط نون خشک داریم :))
آخه جدیدا از دهمون یه سری نون آوردیم که آب می زنن بهش و می خورن...من تا دست می زنم به اینا خرد می شن (:|
منم منتظر شدم خود مامان بیاد لقمه بگیره :دی
بعدشم مگه بده؟بالاخره یه کاری برای بشریت می کنم!!! بهتر از اینه که هیچی برای بشریت نباشم :دی

نازی صفوی؟چیه؟جون فمینیته طرفدارشی؟ :دی
دالان بهشت یعنی قشنگه؟به صفور بگم از دوستش بگیره؟ :))

مرمر چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 11:08

بعدم من فکر کنم خواهش رسمی کرده بودم آپدیتتون رو با پینگ همراه کنییییییییییییییین !! عجبا!

سخته جون دادا...

من نوشتنش رو به زور می نویسم :)) هی دلم می خواد من هرچی فکر می کنم نوشته بشه ود به خود :ی تازه بعدش راه بیفتم برم پینگ کنم؟ (:|

مرمر چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 13:09

تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!تنبل! تنبل! تنبل!
-------------------
تو دالان بهشت و نخوندی داری برزخ اما بهشت می خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟

نه!!!
نمی خونم که! خوندم تموم شد :دی

اصلا من تنبل!!! تو هم تنبل که زورت میاد بری سر بزنی :دی حتما باید راحت کلیک کنی و مطمئن باشی آپ شده؟؟؟ [-(

مرمر چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 22:54

آقا من که وقتم و از سر راه نیاوردم!‌مثه تو هم بیکار نیستم!!
وبلاگ خودم و خودت و نرگس و حسین کم بود که هی باید میومدم کامنت هاش و چک می کردم که حالا مال نیکو هم اضافه شده؟ :)) حالا من به چندجا حواسم باشه که حرفات بی جواب نمونن؟:دی

تو وبلاگ حسین میری هنوز؟؟؟
وای وای وای وای...اگه به حسین نگفتم :دی

شما فقط حواست به خودت باشه...اون وقت مردم نمی تونن برات حرف در بیارن :دی

مرمر چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 23:15

کی گفته من می رم اونجا؟؟ چرا حرف می ذاری تو دهن من؟؟؟

خودت همین الان گفتی :دی

خوبه نوشتی و تمام مدارک موجوده :))

نستون پنج‌شنبه 3 خرداد 1386 ساعت 01:37 http://sincerely.myblog.ir

آخی نازی!

من فهمیدم چی شد!!!
خیلی ممنون خانوم نسترن...
من الان به این نتیجه رسیدم که تا قبل ورود شما اینجا در دستان یه یرس سنگدل بود!!!که هیچ کدوم قدر اشک های پاک منو نمی دونستن :))
والا :دی

مرمر پنج‌شنبه 3 خرداد 1386 ساعت 09:51

من قبلا رو می گم آی کیو! خدارو شکر بار چک کردن کامنتای اونجا از دوش من برداشته شد:دی

خوب خدا رو شکر...
نگرانت بودم...گفتم نکنه به خاطر فعالیت بیش از حد زبونم لال٬ روم به دیوار٬ تف تو روح شیطون مریض بشی :دی

مرمر پنج‌شنبه 3 خرداد 1386 ساعت 13:37

زبونت لال:دی

هرچور راحتی!!!
دندم نرم،چشمم کور...خوبه؟؟؟

نرگس پنج‌شنبه 3 خرداد 1386 ساعت 15:33

من بین اینهمه کامنت فقط به دو تا چیز برخوردم که برام جالب بود :
یک- تنبل گفتن مرمر...مرمر جان من همه رو کنترل وی نزدی؟؟
دو- اشکای پاک سجاد
این دو تا موضوع شدیدا جالب انگیز ناک بود دلیل اش هم بخودم مربوطه... :دی

باز خدا رو شکر
همین که بالاخره یه چیز برای شما جالب باشه غنیمته !!! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد