زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

همه ی خوندن 2 تا وبلاگ شد دو نخ وینستون اولترا لایت و همه ی حرف ها لای دود گم شد رفت هوا...خیلی ممنون سوئیت...
نظرات 8 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 20 خرداد 1386 ساعت 11:14

هههههه!! سیگاری شدی؟؟؟؟!!!!

کاش سیگاری می شدم ... اونی که من شدم از سیگاری شدن بدتر بود...
(حالا می تونی بیشتر بخندی بهم!!!)

خرس قهوه ای یکشنبه 20 خرداد 1386 ساعت 14:15

به به! رفیق معتاد نداشتیم که یه دونه پیدا کردیم رفت ته جوق آب!! :-"

ای آقا...مارلبرو قرمز که نکشیدم...کرک هم نزدم...جاتون خالی اتفاقا آبلیمو هم گذاشته بودم بغل دستم که زیاد نعشه نشم یه وقت!
بعدشم به قول نسل سوخته : مگه معتاد چشه منفگی؟ :)

نرگس یکشنبه 20 خرداد 1386 ساعت 15:32

من که نخندیدم...این ههههههههههههههههه بود...یعنی وااااااااااااااای... یعنی هیییییییییییییی... اینا..صوتش رو بعدا برات در میارم اداشو:)
ای معتاد..ای مفنگی..ای الکلی...ای ...ای...ای... میرم ستاد مبارزه با مواد مخدر معرفی ات میکنم...میایم دسته جمعی با طناب می بندیمت به تخت که ترک کنی..حالا چته؟؟؟ شد یه بار تو سرحال باشی؟؟؟!!

وقتی نمیای باهام انتگرال و احتمال کار کنی همین میشه دیگه :-

سوئیت یکشنبه 20 خرداد 1386 ساعت 17:58

هی پسر من یه چیزی گفتم، تو چرا گوش کردی ؟! بالاغیرتاً بی خیالش شو. دیگه طرفشم نرو. سیگار و سیگاری و امثالهم واسه تو نیست، واسه منه ! ;)

خوب ایدز که نیست.سیگاره :))
سیگار رو قبول.ولی سیگاری ها همشون مال تو ان؟؟؟امثالهم اش چی میشه؟ :))
از دست رفتی که...بیا پیش خودم.یعنی من میام پیش خودت.منم دیگه سیگاری شدم رفت دیگه :دی شدم واسه تو :-"

مریم دوشنبه 21 خرداد 1386 ساعت 13:19

آره؟!!

اینجوری میگن...منم فقط شنیدم از بقیه (جون عمه ام!!!)

میم دوشنبه 21 خرداد 1386 ساعت 23:23 http://55726.myblog.ir

حالا چرا وینستون ..؟ جواب نمیده :دی دانهیل خوفه :دی البته به من باشه می گم اسه .. چشمک!

مرمر سه‌شنبه 22 خرداد 1386 ساعت 01:02

اون کاره بود یه دفه بهت گفتم خوب؟ حالا یه نفر و حضوری می خواد دم مغازه ش. امام حسین بود دیگه یادته که؟! گفته می وام یه ساعتایی که من نیستم وایسه اونجا. می خوای باهاش صحبت کنم؟

مرمر سه‌شنبه 22 خرداد 1386 ساعت 01:05

در ضمن انقدم کم ظرفیت نباش! نصفه سخت زندگی مونده هنوز! بعدم کارای قشنگت و جار بزن نه این گل کاشتناتو!(من الان یوهو عصبانی شدم!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد