زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

بیا این بار جاها عوض.تو عاشقم باش.من معشوقت.خسته شدم به خدا...بیا باور کنی که راحت نمی شود دل کند.بیا...من سنگ دل نیستم...برعکس تو......
نظرات 6 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 14 شهریور 1386 ساعت 12:27

اگه سنگدل نباشی نمیتونی نقش معشوقو خوب بازی کنی...معشوق سنگدل نباشه عاشق چیکار کنه پس؟؟ چه جوری ناز بکشهُ؟؟ چه جوری سخت بشه رسیدن؟ چه جوری تلاش کنه برای داشتن؟‌چه جوری لذت ببره از به دست آوردنش؟؟

می دونی؟ فکر می کنم که معشوق شکلات و موبایل و کتاب نیست که اگه از دستت دور نگهش دارن حریص تر بشی...فکر می کنم حتی وقتی در آغوشت هم باشه،حتی اگه همیشه بهت لبخند بزنه...بازم می خوای که همیشه مال تو باشه...سنگدلی و ناز و مهربونی فرقی نمی کنه.تو همیشه می خوایش.با تمام وجود...

می ترسم فقط...می ترسم مثل همه ی قصه های زندگی،عاشقی هم به خاطر نون گرفتن و آشغال سر کوچه گذاشتن از یادمون بره...

اصلا انگار واسه اینکه عشق همیشگی بشه،نباید به هم رسیدنی در کار باشه...

فاطمه چهارشنبه 14 شهریور 1386 ساعت 18:26

بیخیال عشق !!! یه موقعی می یاد که نمی خوایش و یه موقعی می ره که نمی خوای بره...پس کاریش نداشته باش...

نرگس راست می گه خاصیت معشوق بودن سنگدل شدنه
برعکس تو فکر می کنم معشوق ایتن دوره زمونه همون شکلات و مبایله..

مریم چهارشنبه 14 شهریور 1386 ساعت 21:11 http://dailysmile.blogfa.com

نرگس پنج‌شنبه 15 شهریور 1386 ساعت 00:03 http://azrooyesadegi.blogsky.com

خب اینم حرفیه...اومممم...راستش حرف خیلی خیلی خیلی بزرگیه

مرمر پنج‌شنبه 15 شهریور 1386 ساعت 21:56

چون عرضه نداریم از عشقمون نگه داری کنیم! یادمون می ره مثه گل می مونه٬ باید بهش برسیم٬ حرسش کنیم٬ خارهاشو بگیریم٬ آبش بدیم. همین جوری ولش می کنیم به امون خدا. بایدم پژمرده بشه. نه؟
تو ولی دلت خیلی مهربونه. می دونستی خیلی پتانسیل عاشق بودن حتی تا زمان پیری رو داری؟ :)

دل نبشته ها شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 09:42 http://delnebesht.blogspot.com

میشه بگی این چه وضعیه راه انداختی!بسه بابا!همش غر میزنی!البته خودمم غر میزنما!اما غرای تو فرق میکنه!حالا من بگم یه چیزی!سنی ازم گذشته!تو چی؟تو که تازه اول جوونیته!یه کم انرزی داشته باش!سرحال باش!اگه ادامه بدی دیگه بهت سرنمیزنم!گفته باشم!این تهدید کاملاً جدی است آق سجاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد