زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

من از آن روز که در بند توام آزادم...

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم
ناز بنیاد منه تا نبری بنیادم
رخ برافروز که فارغ کنی از برگ گلم
قد برافراز که از سرو کنی آزادم
شهره ی شهر مشو تا ننهم سر در کوه
شور شیرین منما تا نکنی فرهادم
می مخور با دگران تا نخورم خون جگر
سرمکش تا نکشد سر به فلک فریادم
زلف را حلقه مکن تا نکنی در بندم
چهره را آب مده تا ندهی بر بادم
چون فلک سیر مکن تا نکشی حافظ را
رام شو تا بدهد طالع فرخ دادم
شمع هر جمع مشو ورنه بسوزی ما را
یاد هر قوم مکن تا نروی از یادم
یار بیگانه مشو تا نبری از خویشم
غم اغیار مخور تا نکنی نا شادم
رحم کن بر من مسکین و به فریادم رس
تا به خاک در آصف نرسد فریادم
حافظ از جور تو حاشا که بگرداند روی
من از آن روز که در بند توام آزادم...

بعدا نوشت: واقعا که...کلی خودمو کشتم آهنگ انتخاب کردم و نوشتمش.بعدش اون خرس گریزلی برگشته به من میگه آدم می ترسه وقتی می شنوه :((
نظرات 10 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 17:32

نگفته بودی مریم از بلاد غرب برگشته..رسیدنش بخیر...چشم شما روشن...:)

مریم برنگشته که...با خواهر کوچیکه میریم :)

خرس قهوه ای چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 20:58

خرس گریزلی سر تا پاتههههههههههههههههههههههههه!‌خوب وحشتناکه دیگه! دروغ می گم مگه؟؟؟؟
:|

نرگس چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 21:16 http://azrooyesadegi.blogsky.com

اها:))))))/.... اوکی توفیری نداره... بازم چشمتون روشن.... خیلی لوسه این اهنگه خیلی تووووپه یه بار تو ازمایشگاه تک و تنها بودم دانلودش کردم نشستم گوش کردم...فرداش که گذاشتم ملت نزدیک بود کتکم بزنن:دی

نرگس چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 21:16

لوسه= لوسی... خدایی نکرده به ساحت مقدس اهنگ اهانت نشده باشه زبونم لال:دی

خرس قهوه ای پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 23:19

کی لوسه نرگس خان؟ :|
نرگس خانوم هم نه!‌نرگس خان!
:|
:دی

نرگس جمعه 6 مهر 1386 ساعت 14:04

بابا عجب غلطی کردم...ادم یعضی وقتا دستش اشتباهی میره روی دکمه های کیبورد..این یک اصطلاح بود که مخاطبش سجاد بود... بدین منظور که :
خیلی لوسی سجاد(یعنی خیلی لوسی تو ای سجاد!!! چرا که من از این اهنگ خیلی خوشم میاد چرا برداشتی گذاشتی اش اینجا این انحصاری مال منه)... و الی اخر...
تو چرا بخودت میگیری عزیز دلم... من الان احساس کردم که یه سبیل از بناگوش در رفته پشت لبم سبز شده با این خان غلیظی که گفتی :))

خرس قهوه ای شنبه 7 مهر 1386 ساعت 00:19

اون خیابونه ولیعصره!‌به جوبش نگاه کن. به اون فولکسه و پرایده هم تو خیابون دقت کن =))))))))))))

مریم یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 00:11 http://dailysmile.blogfa.com

احساس امنیت نمیکنم با این آهنگ
به جان خودم
انگار گلومو گرفتن میخوان خفم کنن ...!
شعر جدا قشنگه
کلیپش هم جدا
اما این ریتم ....
یه جوریه ...!

خرس قهوه ای یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 13:23

فکر کردم واسه امروز که یه روز خاصه یه پست خاص می نویسی :)
مبارکا!

دل‌نبشته‌ها یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 14:54 http://delnebesht.blogspot.com

سلام.آقا سجاد.خوبی؟بازم نظرخواهیم بازنمیشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد