زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

تولدم مبارک...

پ.ن: به طرز عجیبی حس هری پاتر 11 ساله رو دارم وقتی خودش برای خودش تولدت مبارک می خوند و دلم می خواد یه هاگریدی پیدا بشه و بیاد در رو از جاش بکنه و بیاد تو...
نظرات 12 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 15:06 http://azrooyesadegi.blogsky.com

چی چی تولدم مبارک...تو که تولدت امروز نیست...تو یازده مهر بودی.. فوقش ده مهر... هشتم دیگه چه خبره؟؟؟ برو بابا..شوخی نکن؟؟ اااااااااا من خیال میکردم تو یازدهمی :دی
اوکی...پس
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
امیدوارم امسال دیگه واقعا آدم بشی :دی
مبارکت باشه جناب:)

maryam یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 16:21

داداشی خوب و نازم ، اینجا رو باز کردم که برات تولدت مبارک بنویسم ، دیدم خودت نوشتی. نمی دونم چرا دلم نمی خواست بهت پی ام بدم. یا میل. دوست داشتم برات اس ام اس می زدم ولی شماره ات رو نداشتم. دوست داشتم بهت بگم خیلی دوستت دارم و خیلی دوست داشتم روز تولدت می بوسیدمت و یه چیزی رو که کلی گشته بودم که پیداش کنم که دوستش داشته باشی ، بهت هدیه می دادم ولی نفرین به سفر که هر چه کرد او کرد. می بوسمت و برات آرزوی بهترین ها رو دارم. تولدت خیلی خیلی مبارک باشه داداش همیشه کوچولوی من

[ بدون نام ] یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 17:23

تولدت مبارک متولد ماه مهر :)

مریم یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 20:30 http://dailysmile.blogfa.com

تفلدت مبارک ... !!

خرس قهوه ای یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 21:16

کیک نمی دی؟ :دی

خرس قهوه ای یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 21:17

تفلدت مبارک :دی

خرس قهوه ای یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 21:17

هپی برث دی :دی

خرس قهوه ای یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 21:18

راستی گفتم تولدت مبارک؟ :دی

خرس قهوه ای یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 21:18

:دی

دل نبشته ها دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 09:28 http://delnebesht.blogspot.com

با تاخیر تولدت مبارک!:)امیدوارم خوش گذشته باشه بهت!

سپیده سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 11:00 http://sepdel.persianblog.ir

اگر باور داشته باشی هاگرید میاد اونوقت حتما میاد .. کافی باور کرده باشی

فاطمه جمعه 13 مهر 1386 ساعت 13:30

وااااااای سجججججججججججاد تولدت مبارک
ایشالله سال های سال زنده و سرحال و سلامت و آدم باشی:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد