زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

هی من الان نشسته ام نیم ساعت است،هی هرجایم را می گردم چیزی پیدا نمی کنم.یعنی هی این دست را می کنیم توی جیب مبارک می بینم نه خیر خالیست.می کنیم توی آن یکی جیب مبارک باز هم می بینیم نه خیر.آن یکی جیب هم خبری نیست.حتی کفشم را هم در آوردم به مرگ خودم.ولی نبود.دقیق نمی دانم ها.ولی شنیده ام.از اونجایی که خانوم نرگس دستور صادر کردند که من باید طنز بنیسم،اولش به فکر افتادم که من از کجایم طنز در بیاورم.بعدش یاد جمله ی معروفی افتادم که می گفت معلوم نیست این ها را از کجای خودش در آورده!!! خوب حالا که دقیق شدم می بینم لابد اگه از توی جیب جلو و بغل در میامد آنوقت همه طنز نویس می شدند لابد دیگر.احتمالا کل هنر این طنز نویسی به همان از اونجا در آوردن است.حالا این اونجا کجاست خدا می داند و یک عده طنزنویس که در روزنامه سازی های معتبر سراسر کشور کار می کنند...
شما هم وقت گیر آورده ای ها خانوم نرگس.بروید فعلا یه لیوان چای بدهید دست مادر گرام که من بعد گاوتان زاییده اونم کلی قل.یک بازنشسته.یک خانوم بهداشت.یک مادر که نوه می خواهند.خدا بهتان رحم کناااااد :دی
نظرات 9 + ارسال نظر
نرگس شنبه 21 مهر 1386 ساعت 12:57

اینههههههههه...میمیری یه کاری کنی ملت میان اینجا غش غش بخندن و برن... اها..حالا اگه تونستی بگو اونجا کجاس که طنز از توش در میاد یه جایزه داری :دی
شما نگران من نباش دیروز مامانم اعتراف کرد که من کلا خیلی بچه ام یکی باید خودمو جمع و جور کنه:)))))))

از تو جیب پشتی در اومد به جان خودم .مثه اینکه خوب نگشته بودم اونجا رو :-"

خرس قهوه ای یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 00:16

چیه؟ می خوای توانایی هات رو ثابت کنی که تو روزنامه رات بدن =))))))))))))))))))))))) همون من یکی رو اول راه دادن بعد انداختن بیرون بس بود =)))))))))))))))))
جان من جاشو پیدا کردی به منم بگو مردیم از شرمندگی جلوی این آقای الف! :دی

دل نبشته ها یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 11:16 http://delnebesht.blogspot.com

:))مگه نرگس حریف تو بشه!راه به راه به منم دستور میده!:))

باید یه جوری سرشو زیر آب کنیم :دی

نرگس یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 13:55

پس چی؟؟ من هم رییسم هم قلدرم..پس باید دستور بدم..گفته باشم :دییی

مریم دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 16:41 http://dailysmile.blogfa.com

:)))))))))

فاطمه سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 01:21

:)

هیچ معلومه کجایی تو؟

مریم چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 00:34

یه صلوات بلند ختم کن ...!
دانلود کردم
از اینجا
http://www.mininova.org/tor/756787
ندیدم هنوز :دی
میرم ببینم
گفتم قبل دیدن خبرشو بدم بهت :دی

ایول :))
حالا از این به بعد به هر کس خواستم توصیه کنم لینک دانلودش رو هم بهش میدم :دی

نرگس چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 23:14

تو چرا اپ نمیکنی؟؟؟؟ تو که پیدا کردی از کجات در میاد طنز :دیییی...زود باش ببینم

این یک دستور است؟؟؟

نرگس پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 12:43

معلومه که یک دستور است..باید حتما بگم تا انجامش بدی؟؟؟دههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد