زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

دیشب بعد از مدت ها شلوغی خونه، وقتی مامان و بابا خونه نبودند،تصمیم گرفتیم تمیز کنیم یه خرده خونه رو.قرار شد من برم آشپزخونه.چشمتون روز بد نبینه.انواع و اقسام پوست های میوه،تخمه،بیسکوییت،چیپس.ظرف های کثیف روی هم تلنبار شده.ظرف های شسته شدهی قبلی همونجا توی جا ظرفی.وسایل برقی روی سنگ کابینت.ترشی جات ولو.تخمه ها و چیپس های نصفه مونده ولو.منم قیافه م ولو.برداشتم mp3 player رو گذاشتم توی گوشم.برای خودم اولش فرامرز آصف گذاشتم.زیر لب هم باهاش می خوندم.بعدش محسن یگانه.فکر کنم نزدیک یک ساعتی تمیز کردن آشپزخونه طول کشید.
بعدش خوشحال اومدم بیرون که تموم شد،دیدم آبجی کوچیکه ناله که بیا یا اینجا رو جمع کن یا جارو بکش.منم در موضع قدرت :دی گفتم جارو رو بیار.بعدش گفتم جارو رو بردی؟گفت آره.گفتم به برق هم زدی؟ با حرص گفت سجاااااااااد :دی
دوباره برا خودم اندی گذاشتم و کنار مرغ عشق های علیرضا با صدای جارو شروع کردم خوندن.نفهمیدم مرغ عشق ها از ابهت صدای من ساکت شده بودن یا صدای جارو :دی ولی حال داد.هی واسه خودم خوشگلا باید برقصن می خوندم :))
من بعد به هر کی که حالش از برف بازی نرفتن گرفته است،اکیدا توصیه می شود خانه تمیز کرده و اندی گوش بدهد :دی
پ.ن: آی من افتادم رو خط اندی.یکی بیاد آلبوم های کاملش رو به من بده.من کلا 20 تا آهنگ ازش دارم خوب
نظرات 6 + ارسال نظر
maryam سه‌شنبه 18 دی 1386 ساعت 16:20

=))=))=))=))

hal mikonam post haye injoorie bahal o shangooli azat mikhoonan dadashim :*

چاکریم...شق شق :دی

دل‌نبشته‌ها سه‌شنبه 18 دی 1386 ساعت 18:27 http://delnebesht.blogspot.com

من یه آلبوم ازش دارم،اما از بس با ام پی فورم گوش کردم دیگه هی بعضیاشو رد میکنم!:))
خسته نباشی!

حال میده وقتی حالت خوبه یا حالت خوب نیست الکی بخندی :دی
سلامت باشی :)

مریم سه‌شنبه 18 دی 1386 ساعت 22:00

خوب من برات دعا میکنم که حالت هر چه زودتر خوب شه ایشالله !

ممنون از دعای خیر شما :دی

میم چهارشنبه 19 دی 1386 ساعت 00:14

اندی ..؟! بی خیال بابا چیه آخه ..؟

خواننده ست :دی

نرگس چهارشنبه 19 دی 1386 ساعت 00:22

بیا از راننده آزانس ما داش محسن بگیر... آی فرودگاه میذاره ساب هاشم روشن میکنه :)))
می بینم که پسر گل مامان شدی..خوبه ...بهانه خوبیه واسه درس نخوندن؛)

می بینم که آمار راننده آژانس هاتون رو هم داری :دی
خوب خداییش خوب در میارن دیگه.3 متر جا به جات می کنن،4000 تومن می گیرن...

کاربد چهارشنبه 19 دی 1386 ساعت 09:11

بیا من بهت می گم ... البته من از زمان هایی که با کوروس می خوند بیشتر خوشم می آد ... بلا ای بلا دختر مردم !:))

والا زمان کوروس که به سن ما قد نمیده :دی
واسه شما پا به سن گذاشته ها خاطره انگیزه :-"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد