زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

حالم خوب است این روزها،چون می توانم کمی حرف بزنم...حالم خوب نیست این روزها،چون مادرم می رود توی آشپزخانه و گریه می کند...
خوبم این روزها،چون آن روزهای دلهره و التهاب گذشته...خوب نیستم چون هنوز هم معلوم نیست قرار است آخر خط چه اتفاقی بیفتد...
این روزها می بینم که می شود با یک حرف شاد شد، با یک حرف غرق شد، با یک حرف زندگی کرد و با حرفی مرد...

شده ام بی خیال همه ی حرف های استاد...توی خیابان زل می زنم به صورت مردم،خیلی ها حتی نمی فهمند که داری نگاهشان می کنی.بعد می شود خدا را شکر کرد که نمی توان از چشم ها چیزی خواند.شادی و غم این همه آدم...چه صبری دارد خدا که با همه ی می تواند هایش، می نشیند و زل می زند به دست و پا زدن این مردم...

خدا...من هیچی ازت نمی خواهم اما...
نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 16 اسفند 1386 ساعت 20:09

ناراحت شدم...حداقل بگو چی شده...

مگه تو همیشه میگی چی شده؟
ببین چی میکشیم از دستت ما :دی

هیچ جا پنج‌شنبه 16 اسفند 1386 ساعت 23:47

نورانی ترین لحظه های زندگی من لحظه هایی است که به تماشای دنیا قناعت می کنم.این لحظه ها از تنهایی وسکوت ساخته شده اندسکوت اولین و آخرین ست، سکوت عشق است.
دلم میخواد کلی برلت بنویسم ُ اما جاش نیست .مختصرا می گم .به آخر فکر نکن که روزهای تو الان یعنی همین لحظه که رفت .دیدش به چه سرعت...توکل به خدات برای چی!!
وبدون چشم ادم ها خیلی حرف ها داره که فقط مترجم می خواد ومن باور دارم چشم ها رو
آبنبات های شیرینت رو از خدا بخواه.فعلاْ

دل‌نبشته‌ها جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 10:06 http://delnebesht.blogspot.com

مثل این که همه دپ زدن بدجوووووووووووور!!!!!چه خبره؟!بی‌صدا میای میخونی و بی‌صدا میری!!!خوبی سجاد؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 اسفند 1386 ساعت 23:37

:) ... تنها خوبی این مردم همینه که از توی چشمای آدم هیچی نمی خونن .. فکر کنی می بینی نعمتیه برای خودش ... راستی حسین ام ! ... حالم گرفته شده حال ندارم برم نام رو پر کنم ! ....

Blogger شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 13:48 http://peace.coo.ir

سلام زویی جان...من خیلی وقته نیومدو وبلاگت سر بزنم...یه سئوال واسم پیش اومده بعد اینکه پستها و کامنتهای چند وقتتو خوندم...مرمر چرا دیگه کامنت نمیذاره؟

احتمالا چون ازدواج کرده و سرش شولوغه دیگه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد