زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

من میرم گم میشم یه روز... میرم گم میشم یه روز و دنبال یه جایی می گردم که از دست خدا شکایت کنم...من گم میشم یه روز...
نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 01:42

خدا ....

شکر.

مریم پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 02:53

چرااااا آخه؟ :((

میترا پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 08:35

نهههههههههههههه
نکنی این کارو... گم شدن خیلی بده :دی
بابا بی خیال... بیا بیرون از این فکرا...

نرگس پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 15:57

گم هم بشی خدا اینجوری که تو میخوای به دادت نمیرسه..حالا میخوای برو .. گم هم بشو..اما بعدش نیای بگی یکی بیاد منو پیدا کنه ها..گفته باشم

نیکو جمعه 23 فروردین 1387 ساعت 22:30

نمیدونم فکر نمی کردم اون آدمی که من نوشته هاشو می خوندم ب و کلی ذوق می کردم حالا ...به این باور ها برسه و برام خنده داره . تو بازی خدا داری کم میاری باورش کن و برو جلو ...شکایت کن ُ شاکی شو اما عاشق باش ...با تاس های بد خوب بازی کن...

میم شنبه 24 فروردین 1387 ساعت 00:41

گیر دادی به خدا ها! چقده تو ناشکری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد