زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

نمایشگاه رفتم.فراتر از بودن و داستان خرس های پاندا رو بالاخره خریدم.کاش پول ِ انتخابات رو زودتر بدن تا مثل هر سال مجبور نشم فقط کتاب ها رو نگاه کنم...
این اینترنت هم تموم شد.دوباره dial up و دردسر هاش.ننوشتن من هم کاملا به آ دی اس ال و دایال آپ مربوطه...
نظرات 1 + ارسال نظر
دلنبشته ها یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 10:36

آ دی اس ال نه و ای دی اس ال!!بعدشم اصولاً تنبلا همیشه یه راهی و توجیهی برای انجام ندادن کار پیدا میکنن!مگه من چه جوری آپدیت میکنم روزی شونصد بار؟تا حالا هم تو خونه از اینایی که گفتی نداشتم!فقط Dial بوده!ببین اگه اونو بگیرم دیگه درسو مشخ تعطیله و همش درحال آپدیت کردنم!!یالله بیا بنویسو بونه نیار!دهه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد