زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

مرد ...
زن آ؟!
مرد ...
زن ...
مرد ...

بعدا نوشت:

زن : بگو آ , مثل اینکه بخوای بهم بگی دیگه هیچ وقت نمیخوای من رو ببینی .
مرد : آ .
زن : نه ... اینجوری نه .
مرد : آ .
زن : ببین اگه به حرفم گوش نکنی دیگه بازی نمی کنم .
مرد : آ ...
زن : پس بگو آ , یه جوری که انگار میخوای بهم بگی دیگه هیچ وقت نمیخوای من رو ببینی .
مرد : آ ...
زن : آهان . حالا خوب شد . حالا بگو آ یه جوری که انگار میخوای بهم بگی بدون من خیلی بد خوابیدی ... که فقط خواب من رو دیدی ... و صبح خسته و کوفته بیدار شدی بدون اینکه هیچ میلی به زندگی داشته باشی .
مرد : آ ...
نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 16:02

http://omidfallah.persianblog.ir/post/153

خرسهای پاندا مگه بازم چاپ میشه...؟؟؟؟؟ این بالایی رو بخون... امید برام کتابشو اورد..ببینم میخرم :)

زهره دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 23:48

جالبه که من تا حالا حتی اسم این کتابو هم نشنیده بودم!!!!
واقعا خجالت کشیدم...کامل ترشو توی این لینک بالا دیدم ...خیلی جالب بود...ممنون از معر فیش....اما فراتر از بودن رو دوست دارم ...زیاااااااااددددد.....
راستی ممنون ...من ولی کاملا آماتورم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد