زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

زویی

هرچقدر بعید...باز تو خدای منی...

نمی دونم چرا روزی که باید خوش می گذشت، خونه شون باید صاف جلوی برج صبا در میومد و همه دیر می رسیدن و من کلی مدت باید زل میزدم به خاطرات گذشته م.اون گل فروشی لعنتی و اون عکسی که ن ازم انداخت و خودشم توی شیشه معلوم بود و مامان وقتی دیدش شاکی شد که این کیه دیگه.یاد ِ م وقتی اولین بار دیدمش.وقتی از پله های ساختمون اومد پایین.هیچ وقت نفهمیدم چرا باید این اتفاق های عجیب غریب با هم جور به و من یادم بیفته که اون روز 27 اردیبهشت ه و تولد ِ م ...
نظرات 12 + ارسال نظر
مریم شنبه 28 اردیبهشت 1387 ساعت 14:35

داداشیییی... بیا بیرون دیگه... دنیا خیلی هنوز چیز داره که تو ازشون لذت ببری

من که بیرونم.فقط بعضی وقتا یکی یهو منو میکشه و تا گردن فرو میرم توی این خاطرات...

[ بدون نام ] شنبه 28 اردیبهشت 1387 ساعت 16:08

ن یا م :دی
می فهمم بعضی وقت ها خاطرات هم بازیشان می گیرد

ن دوست ِ من بود و دوست ِ م...اما الان دیگه فقط دوست ِ م...

کاربد شنبه 28 اردیبهشت 1387 ساعت 20:15

می دونی رفیق .. همیشه باید یه سری اتفاقات بیافته ...
آدم هم هیچ وقت نمی فهمه حکمتش چی بوده ...
بجا و نابجا علتی داره ... :)

دل‌نبشته‌ها یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 00:29

تولد مبارک آقا سجاد.انشالله همیشه سالم شاد و موفق باشی.هیچ معلومه کجایی؟خبری ازت نیست!!غیبت داری میخوریا شدید!!!:)اما از شوخی گذشته امیدوارم خوب باشی.

سرگردونم :)

خرس قهوه ای یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 01:21

:)
هپی برث دی؟!!!
خوبی؟؟!
:)

اسکارلت یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 01:49 http://65-7-9.blogfa.ir

همه ی اینها یهنی اینکه تو الآن اصن اعصاب نداری .. آره ..؟!

نمی دونم...خوبم من...حوصله ندارم بیشتر...

اسکارلت یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 01:52

با اینکه به قول خودت ما اصن با هم تفاهم نداریم هاااا .. بعضی وختا این نوشته هات انقده به دلم می شینه .. خوشم میاد از بعضیاش خیلی ..
مثلن اصن تابلو نشد که من اون شعری رو که برا هستی از عباس معروفی نوشتی رو دو در کردم گذاشتم تو ۳۶۰ ام :دی ..
اصن فهمیدی من کی ام ..؟!

نرگس یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 14:45

اواااااااااااااا تولدت بوده؟؟ خاک بر سرم... چقده گیجم من..تولدت مبارک سجاد جان...باید بیایم ببینیم این اقاهه که الان گنده تر شده چه جوری شده

تولد ِ من نبود :)

ن... یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 15:28

*مامانت خیلی دقت زیادی دارند که باید بهشون احسنت گفت ;)
*با حرف مریم جون خیلی خیلی موافقم

زنگ میزنی بهم اگه حوصله داشتی؟
دلم واست تنگ شده...

مرگ قسطی یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 20:54 http://paradoxical.blogfa.com

سجاد یاد فیلم گلها پژمرده جارموش افتادم..بهت میدم بببینی...

ندیدمش
دستت درد نکنه :)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 16:07 http://peace.coo.ir

خوش به حالت مَرد...تموم شد...

مریم سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 17:09

میگم لامصب ، اینجوری بیرونی ؟ این آهنگ وبلاگت هر بار که میام اینجا ، منو هم می بره تو ، چه برسه به تو :دی:پی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد